2 عضو علی البدل هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر انتخاب شدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از کارگروه روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن عکاسان خانه تئاتر، نشست مجمع عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر به منظور انتخاب اعضای علی البدل و ترمیم هیات مدیره این انجمن بعدازظهر روز چهارشنبه 28 آذر 97 در حضور مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر برگزار گردید.

2 عضو علی البدل هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر انتخاب شدند

در این نشست که در محل سالن اجتماعات خانه تئاتر برگزار گردید، ابتدا از کوشش و همکاری آن دسته از اعضا که فعالیت قابل توجهی در داوری و انتخاب عکس های اعضا و برگزاری هفتمین دوره رویداد ده روز با عکاسان داشتند با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

در ادامه و پس از انتخاب مهدی آشنادوست، کامران چیذری و مریم قهرمانی زاده به عنوان هیات رییسه جلسه، پیشنهاد قلعه بازرس خانه تئاتر در خصوص تغییر یک بند از آیین نامه به منظور افزایش تعداد اعضای علی البدل هیات مدیره از یک نفر به 2 نفر به رای گذاشته شد و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

پس از اعلام کاندیداتوری محبوبه فرج اللهی، مرجانه پورحسین، پریناز آل آقا و نادر بهرامی برای شرکت در این انتخابات، رای گیری برای انتخاب 2 عضو علی البدل جدید انجام شد و در حالی که 53 نفر از اعضا به طور حضوری یا وکالتی در رای گیری شرکت کردند، پریناز آل آقا با 32 رای و مرجانه پورحسین با 29 موفق به جلب اعتماد اعضا برای حضور در هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران شدند.

همچنین محبوبه فرج اللهی با 25 رای و نادر بهرامی نیز با 14 رای از عضویت در این هیات بازماندند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8819

به "2 عضو علی البدل هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 عضو علی البدل هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید