پرواز خارجی همراه پادشاهان بازی تاج و تخت

به گزارش مجله سرگرمی، تا آغاز فصل جدید بازی تاج و تخت چیزی نمانده است و هواداران این سریال جذاب و نفس گیر روزشماری می نمایند تا دوباره همراه با شخصیت های محبوبشان به قلمروهای مختلف سفر نمایند. داستان این سریال در زمان و مکانی ساختگی می گذرد، اما لوکیشن های آنها الهام گرفته از سرزمین های واقعی بوده و حتی به نظر بعضی از افراد تداعی نماینده بخش هایی از تاریخ و جغرافیای دنیا است. پیشتر بعضی از لوکیشن های بازی تاج و تخت را به شما معرفی نموده ایم، اما اگر آن مطالب را نخوانیده اید و یا دوست دارید برای سفر تابستانی خود بلیط هواپیمایتان را به مقصدی بگیرید که بتوانید یکی از این لوکیشن ها را ببینید، به بهانه پخش فصل جدید سریال، محبوب ترین این لوکشین ها را به انتخاب چند وبسایت معتبر به شما معرفی خواهیم کرد.

پرواز خارجی همراه پادشاهان بازی تاج و تخت

پرواز خارجی به دوبرونیک کرواسی

برای آغاز سفر شاید بد نباشد که بلیط هواپیمای خود را به مقصد کینگز لندینگ بگیریم؛ جایی که اکنون سرسی در آن حکمرانی می نماید، البته در عالم واقع شما باید بلیط هواپیمایتان را برای دوبرونیک خریده و هتلی در این شهر رزرو کنید. دیوار سنگی شهر و خانه هایی با معماری خاص در کنار ساحل دریا از جمله لوکیشن هایی است که برای تصویر کردن وستروس به کار رفته است.

پرواز خارجی به آیت بِن هدو Aït-Ben-Haddou مراکش

کلیسی شخصیت محبوب شما است؟ برای سفر به سرزمین او باید بلیط هواپیمایتان را به مقصد مراکش بگیرید. دژ آیت بن هدو درمیان صحرای آفریقا و مراکش واقع شده است. وقتی قدم به این دژ می گذارید، می توانید تصویری زیبا و نفس گیر از صحرای آفریقا را ببینید.

پرواز خارجی به دارک هجز ایرلند شمالی

نمی شود سراغ لوکیشن های بازی تاج و تخت رفت و حرفی از وست ورلد به میان نیاورد؛ جنگل دارک هجز در ایرلند شمالی جایی است که بخش عمده ای از سریال در آن تصویربرداری شده است، اینجا در واقع بخشی از قلعه ای است که خانواده استارک در آن زندگی می نمایند. این مکان لوکیشن فیلم ها و سریال های دیگری نیز بوده است.

پرواز خارجی به جیرونا اسپانیا

براووس یکی از مسحورنماینده ترین شهرهای وستروس است. برای به تصویر کشیدن حال و هوای رمزآلود شهر به لوکیشنی خاص احتیاج بود به همین منظور جیرونا در فاصله یک ساعتی از شمال بارسلونا انتخاب شد، شهری که قدمت آن به قرون وسطا باز می شود. اگر بلیط هواپیمایتان را به مقصد این شهر گرفتید، حتما از کلیسای آن نیز بازدید کنید.

پرواز خارجی به باردناس ریلز نابارا اسپانیا

چشم اندازی صحرا مانند با صخره هایی با شکلی عجیب که در نزدیکی شهر تودلا(Tudela) در شمال شرق اسپانیا واقع شده است. پارک طبیعی تودلا یکی از زیباترین لوکیشن های سریال بازی تاج و تخت است. این لوکیشن برای اولین بار در فصل شش نمایش داده می شود. نمی خواهیم خیلی وارد جزییات بشویم تنها همین قدر بگوییم که کلیسی، ملکه اژدها با یکی دیگر از افراد دوتراکی ها اینجا دیدار می نماید.

پرواز خارجی به اسائوریا مراکش

مراکش سرزمین شگفت انگیزی است و به سبب همین شخصیت پیچیده و اسرارآمیزش لوکیشن بسیاری از فیلم ها بوده است؛ اسائوریا یکی از شهرهای مراکش که در کرانه اقیانوس اطلس قرار نقش مهمی در سریال به ویژه در رابطه با کلیسی ایفا می نماید.در دنیای واقعی نیز بدل به مقصد محبوب موج سواران گشته است.

پرواز خارجی به قلعه سانتا فلورنتینا، بارسلونا اسپانیا

سام، پسر دانایی که با جان اسنو دوست است از خاندان تارلی است؛ قلعه خاندان تارلی در این مکان تصویربرداری شده است. این قلعه قرن یازدهمی در شمال بارسلون واقع شده است، شهری که میزبان بسیاری از مسافران پروازهای خارجی است.

پرواز خارجی به قلعه زفرا، گوادالاخارا اسپانیا

دست اندرکاران سریال قلعه زفرا در شمال شرق اسپانیا را برای تصویربرداری برج شادی انتخاب نموده اند؛ این برج پاسخ بسیاری از سوال ها و رمز و رازهای بازی تاج تخت را در خود پنهان نموده است. ناگفته نماند که این قلعه در فهرست زیباترین قلعه های اسپانیا واقع شده است و بازدید از آن برای شما تجربه خاطره انگیزی خواهد بود.

پرواز خارجی به آلکازار دو سویلا سویل

شاید شما هم با دیدن واتر گاردن متعل به خاندان دورن ها به این فکر افتاده باشید که چقدر معماری این بخش از وستروس به سبک آندولسی شباهت دارد، بله حدستان درست است، برای تصویربرداری این بخش از قلمرو، آلکازار که از سبک معماری آندولسی تاثیر گرفته، انتخاب شده است. اگر به دنبالی مقصدی شگفت انگیز هستید، بلیط هواپیمایتان را به سویل بگیرید و از این مکان تاریخی که بی تردید یکی از مهم ترین میراث فرهنگی اسپانیا است، دیدن کنید.

شنیده ها حاکی از آن است که این فصل از سریال قرار است شما را با صحنه های نفس گیری روبه رو کند؛ شاید با دیدن فصل تازه هوس کنید تا کمی بیشتر در حال و هوای وستروس باشید، سفر به این مقاصد می تواند چنین لذتی را برایتان فراهم آورد.

برای جستجوی پرواز خارجی مقاصد مورد نظر خود به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی خبرنگاران

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

iraniro.ir: تور داخلی ایران: گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

منبع: سفرستان
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83096

به "پرواز خارجی همراه پادشاهان بازی تاج و تخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خارجی همراه پادشاهان بازی تاج و تخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید