نگاهی به تأثیرگذارترین چهره های حوزه فناوری در سال 2019

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- علاقه مندان به حوزه علم و فناوری به رسم هر سال سال جاری نیز با شرکت در یک نظرسنجی تأثیرگذارترین چهره های این حوزه را انتخاب کردند.

نگاهی به تأثیرگذارترین چهره های حوزه فناوری در سال 2019

پایگاه پرسش و پاسخ استک اورفلو (Stack Overflow) در یک نظرسنجی از مخاطبان خواسته بود تا تأثیرگذارترین چهره های حوزه فناوری در سال 2019 را انتخاب نمایند.

بنا بر نتایج این نظرسنجی، ایلون ماسک (Elon Musk) مدیرعامل جنجال آفرین شرکت خودروسازی تسلا، جف بزوس (Jeff Bezos) مدیرعامل شرکت آمازون و ساتیا نادلا (Satya Nadella) مدیرعامل مایکروسافت به ترتیب صندلی اول تا سوم را در فهرست اثرگذارترین چهره های حوزه فناوری در سال 2019 به دست آوردند.

در میان دیگر افراد برجسته فعال در حوزه سیاست و فناوری، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صندلی پنجم، سوندار پیچای مدیرعامل گوگل صندلی ششم، مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک صندلی هفتم، تیم کوک مدیرعامل اپل صندلی هشتم،بیل گیتس بنیان گذار مایکروسافت صندلی دهم و شی جین پینگ صندلی یازدهم این فهرست را به خود اختصاص دادند.

نکته جالب توجه این است که در سؤال نظرسنجی اشاره ای به مثبت یا منفی بودن اثرگذاری این افراد نشده است، امری که قرار دریافت نام افرادی که این روزها چندان وجهه خوبی در دنیای فناوری ندارند را توجیه می نماید.

علمی**9418** 1055

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23659

به "نگاهی به تأثیرگذارترین چهره های حوزه فناوری در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به تأثیرگذارترین چهره های حوزه فناوری در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید