علیزاده: امیدوارم تکلیف کشتی زودتر تعیین گردد، حضور در جام رومانی را از دست دادیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: بعد از لغو جام یادگار امام می خواستیم در یک تورنمنت بین المللی شرکت کنیم که این موضوع با جابه جایی های فدراسیون همزمان شد و حضور در جام رومانی را از دست دادیم.

علیزاده: امیدوارم تکلیف کشتی زودتر تعیین گردد، حضور در جام رومانی را از دست دادیم

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درمورد غیبتش در جلسه با سرپرست جدید فدراسیون کشتی گفت: حوالی ظهر بود که از فدراسیون با من تماس دریافتد و اطلاع دادند عصر روز شنبه با بهروز نعمتی جلسه داریم. خارج از شهر بودم و در راستا بازگشت خودرویم دچار مشکل شد و نتوانستم در این نشست حاضر شوم اما می دانم خوشبختانه زمان برگزاری اردوها تعیین شده است.

وی در خصوص زمان شروع اردوی تیمش توضیح داد: قرار است تمرینات را از روز پنجشنبه 19 اردیبهشت در خانه کشتی استارت بزنیم. این چهارمین مرحله اردوی ما محسوب می گردد چون خودمان هم یک اردو در ارومیه برگزار کردیم. این اردو تا 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فرنگی نوجوانان در خصوص انتخاب تیمش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: نفرات مان را براساس مسابقات انتخابی که در رشت برگزار گردید انتخاب می کنیم. درخواست داده بودیم حالا که جام یادگار امام برگزار نشده، یک تورنمنت بین المللی جایگزین گردد که این موضوع با جابه جایی های فدراسیون کشتی تداخل پیدا کرد و ما حضور در جام بین المللی رومانی را هم از دست دادیم. این رقابت ها یک هفته دیگر برگزار می گردد و دریافت ویزای رومانی هم کار دشواری است.

علیزاده ادامه داد: باید جلوتر برویم تا ببینیم در چه شرایطی قرار می گیریم. اگر بتوانیم همراه با جوانان تمرین کنیم این به نفع مان خواهد بود. چیزهایی در تورنمنت ترکیه به دست آوردیم و در نهایت اگر لازم باشد مسابقه درون اردویی در بعضی اوزان برگزار می کنیم. به دنبال این هستیم که بهترین تصمیم را که هم عدالت در آن رعایت شده باشد و هم منتج به نتیجه گردد در خصوص انتخاب تیم بگیریم.

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به وضعیت فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف کشتی تعیین گردد. شنیده ام بهروز نعمتی آدم خوبی است و کشتی را هم دوست دارد. برنامه های ما از اول تعیین بود که به دلیل مسائلی که وجود داشت یکی دو تای آن انجام نشد، سال جاری کارمان خیلی سخت است چون سال گذشته هر جا رفتیم قهرمان شدیم و نتیجه گرفتیم اما سال جاری تیم کاملاً تغییر نموده و ما فقط یک نفر (سجاد عباس پور) را از سال گذشته داریم که او هم دو وزن بالاتر رفته و در انتخابی هم دوم شده است، به عنوان مثال دانیال سهرابی که در 60 کیلوگرم اول شده، کشتی گیر نونهال است یا ده بزرگی که هنوز یک سال دیگر می تواند در نونهالان کشتی بگیرد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22352

به "علیزاده: امیدوارم تکلیف کشتی زودتر تعیین گردد، حضور در جام رومانی را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: امیدوارم تکلیف کشتی زودتر تعیین گردد، حضور در جام رومانی را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید