افزایش 2 برابری زیان اقتصادی باشگاه یوونتوس، ضرر برای چهارمین سال متوالی

به گزارش مجله سرگرمی، رقم ضرری که بانوی پیر در سال اقتصادی جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته متحمل شده بیش از دو برابر است.

افزایش 2 برابری زیان اقتصادی باشگاه یوونتوس، ضرر برای چهارمین سال متوالی

به گزارش خبرنگاران، نشریه کالچو ای فیانتزای ایتالیا ضرر اقتصادی باشگاه یوونتوس در سال اقتصادی 21-2021 را 190.7 میلیون یورو تخمین زده که بیش از دو برابر ضرری است که این باشگاه سال گذشته متحمل شد.

ادامه آثار منفی پاندمی کرونا که باشگاه ها را از عایدی های حاصل از بلیت فروش و سایر خدمات به طرفداران محروم نموده است و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی، سبب شده است که بانوی پیر از نظر اقتصادی ضرر بزرگی را تجربه کند.

آمار ارائه شده به وسیله کالچو ای فیانتزا که بر اساس ارقام منتشر شده از سوی هلدینگ اکسور به اسم مالک باشگاه یوونتوس است، در حالیست که این باشگاه سال گذشته 89.7 میلیون یورو ضرر نموده بود.

بعلاوه این چهارمین سال متوالی است که تیم تورینی متحمل ضرر می گردد. یووه در فصل 16-2015 ، 4.1 میلیون یورو و در فصل بعد از آن هم 42.6 میلیون یورو ضرر نموده بود.

یوونتوس یکی از معدود باشگاه های ایتالیایی است که استادیوم اختصاصی خودش را دارد و به همین علت نسبت به سایر تیم ها از محل بلیت فروشی عایدی بیشتری کسب می نماید و بابت از دست دادن این عایدی هم متحمل ضرر بیشتری شده است. حتی در فصل جاری هم که از شدت محدودیت ها برای بازگشت طرفداران به استادیوم ها کاسته شده است، تیم ها تنها به میزان 50 درصد از ظرفیت استادیوم های خود اجازه بلیت فروشی دارند.

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157558

به "افزایش 2 برابری زیان اقتصادی باشگاه یوونتوس، ضرر برای چهارمین سال متوالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2 برابری زیان اقتصادی باشگاه یوونتوس، ضرر برای چهارمین سال متوالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید