کیا و دایی میهمانان ویژه افتتاحیه

به گزارش مجله سرگرمی، علی دایی و مهدی مهدوی کیا دو بازیکن سابق تیم ملی ایران به عنوان میهمانان ویژه در صندلی حضور داشتند و مراسم افتتاحیه را از نزدیک تماشا کردند.

کیا و دایی میهمانان ویژه افتتاحیه

کیا و دایی میهمانان ویژه افتتاحیه

مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت 18 در استادیوم زاید سیتی اسپورت آغاز شد.در دقایق ابتدایی این مراسم تعداد اندکی از طرفداران اماراتی در استادیوم حضور داشتند. اما رفته رفته به تعداد آنها اضافه شد تا طرفداران میزبان نشان دهند برنامه ویژه ای برای داغ کردن تنور این بازی ها از همین شب نخست دارند.

در آغاز مراسم رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال به همراه آل مکتوم وارد استادیوم شد. جیانی اینفانتینو به همراه آل مکتوم در صندلی تشریفات ویژه نهاده شد تا شاهد مراسم افتتاحیه باشد. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی دیگر از چهره های ویژه این مراسم بود که پس از ورود به صندلی ویژ در کنار اینفانتینو نهاده شد. دوربین های تلویزیونی بارها صندلی ویژه را شکار می کردند که طی آن شیخ سلمان با اینفانتینو در حال صحبت کردن بود.

مسوولان برگزارکننده مراسم افتتاحیه یکی از آهنگسازان آهنگ های خارجی را برای اجرای پلی بک آنها انتخاب نموده بودند اما در بین لحظاتی که این فرد در حال انتخاب آهنگ بود تغییرات عجیب و غریبی به وجود می آمد تا شاهد شنیدن آهنگ های عربی باشیم و خبری از موزیک های خارجی نبود.ترانه مربوط به افتتاحیه بازی ها را هم دو خواننده مرد و یک خوانند زن از کشور امارات خواندند.

علی دایی و مهدی مهدوی کیا دو بازیکن سابق تیم ملی ایران به عنوان میهمانان ویژه در صندلی حضور داشتند و مراسم افتتاحیه را از نزدیک تماشا کردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9650

به "کیا و دایی میهمانان ویژه افتتاحیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا و دایی میهمانان ویژه افتتاحیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید