جشنواره ملی گردشگری و گیاهان دارویی در تربت حیدریه آغاز شد

به گزارش مجله سرگرمی، افتتاحیه نخستین جشنواره ملی گردشگری و گیاهان دارویی در مجموعه قطب‌الدین حیدر تربت‌حیدریه شامگاه دوشنبه 25 تیر برگزار شد.

جشنواره ملی گردشگری و گیاهان دارویی در تربت حیدریه آغاز شد

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، علی محمدی رئیس اداره میراث فرهنگی تربت حیدریه در این‌باره گفت:‌این جشنواره علمی‌تخصصی با حضور گردشگرانی از سراسر کشور و همچنین با حضور نماینده مردم شهرستان تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ودیگر مسئولان شهرستان در محل مجموعه تاریخی - فرهنگی قطب الدین حیدر آغاز به کار کرد.

سعید باستانی نماینده مردم شهرستان تربت حیدریه، زاوه ومه ولات در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره با برشمردن ظرفیت‌های عظیم گردشگری شهرستان ابراز امیدواری کرد این گونه مراسم وجشنواره ها سبب تعالی صنعت گردشگری شهرستان وآشنایی بیش از پیش گردشگران با این ظرفیت‌ها شود.

این جشنواره با حضور استادان مطرح علوم گیاهان دارویی و طب سنتی کشور و شامل آموزش شناخت گیاهان دارویی در طبیعت، حضور سه شب در کنار فعالان طب سنتی سراسر کشور، برگزاری برنامه‌های متنوع تفریحی و گردشگری، حضور هنرمندان و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در بین میهمانان، اسکان در خانه های روستایی دشت رخ و... است.

این جشنواره به‌علت تخصصی بودن با استقبال شایسته وخوب مهمانان وگردشگران از سراسر کشور روبه‌رو شده است.

این جشنواره به ریاست فرماندار تربت‌حیدریه و دبیری اداره میراث‌فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان از مدت سه ماه قبل برنامه‌ریزی شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: chtn.ir
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 252

به "جشنواره ملی گردشگری و گیاهان دارویی در تربت حیدریه آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی گردشگری و گیاهان دارویی در تربت حیدریه آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید