اولین تست واقعی ویدئوچک ایرانی ، بازی تیم امید یا نوجوانان

به گزارش مجله سرگرمی، قصد داریم در اولین اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال در یک بازی دوستانه تیم ملی امید یا نوجوانان این سیستم را امتحان کنیم.

اولین تست واقعی ویدئوچک ایرانی ، بازی تیم امید یا نوجوانان

اولین تست واقعی ویدئوچک ایران

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در حاشیه اختتامیه کلاس داوری فیفادرباره راه اندازی سیستم VAR گفت: در روز دوم کلاس که داوران تست های آمادگی جسمانی خود را در استادیوم دستگردی زیر نظر مانیام برگزار می کردند، سیستم ویدئو چک را آزمایش کردیم. البته هنوز نواقصی وجود دارد که باید آنها را رفع کنیم. قصد داریم در اولین اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال در یک بازی دوستانه تیم ملی امید یا نوجوانان این سیستم را امتحان کنیم.

وی اضافه نمود: آنچه مسلم است داوران و یاری داوران باید آموزش های لازم در این مقوله را ببیند. معتقدم اگر همه دست به دست دهیم می توانیم در نیم فصل دوم از سیستم ویدئو چک استفاده کنیم.

توجه به درخواست فیفا،دوره داوری فوتبال فیفا برای داوران لیگ برتر و دسته اول زیر 35 سال برگزار گردید. کمیته داوران در نظر دارد با برگزاری این کلاسها سطح علمی داوران را بالا ببرد و در آینده داوران قوی تری در مسابقات بین المللی داشته باشد. هدف اصلی این کمیته آن است که در مسابقات آسیایی و حتی جهانی از داوران ایرانی بیشتر استفاده گردد.

3-185

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9133

به "اولین تست واقعی ویدئوچک ایرانی ، بازی تیم امید یا نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تست واقعی ویدئوچک ایرانی ، بازی تیم امید یا نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید