کتاب قندچین توسط طنزپردازان یزدی منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک زاده با اشاره به انتشار مجموعه شعر طنز قندچین گفت: این کتاب در برگیرنده گزیده اشعار نخستین جشنواره استانی طنز مکتوب قندشکن است.

کتاب قندچین توسط طنزپردازان یزدی منتشر شد

وی اضافه کرد: این کتاب در 125 صفحه و قطع رقعی با شمارگان 1200 نسخه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کوچک زاده ادامه داد: در این مجموعه 47 شعر و منظومه محلی از 23 شاعر جوان استان به همت دفتر طنز حوزه هنری یزد گردآوری و تدوین شده است.

وی اعلام کرد: داوری آثار نخستین جشنواره طنز قندشکن یزد بر عهده ناصر فیض، امید مهدی نژاد و دکتر عباس احمدی بود.

کوچک زاده یادآور شد: همزمان با برگزاری شانزدهیمن محفل طنز قندشکن با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب از این کتاب در نارنجستان هنر حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به صندلی و اهمیت طنز به عنوان زیباترین قالب برای انتقال پیغام و ارتقای فرهنگ جامعه گفت: در همین راستا از دهه فجر 1395محافل ماهانه طنز قندشکن در این مرکز فعالیت خود را شروع کرد که امروز به ایستگاه شانزدهم رسیده است.

وی کشف استعدادهای ادبی جوان و خلاق در عرصه طنز مکتوب، آموزش و حمایت از فراوری آثار ارزشمند ادبی، ترویج طنز عفیف و پرهیز از سطحی نگری در این عرصه را از مهمترین اهداف این محفل برشمرد.

لازم به ذکر است؛ شانزدهمین محفل طنز قندشکن با نگاهی طنز آمیز به پرونده آل سعود، هفتم آذرماه ساعت 19 در حوزه هنری یزد برگزار می گردد و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6189

به "کتاب قندچین توسط طنزپردازان یزدی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب قندچین توسط طنزپردازان یزدی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید