وکیل فدراسیون: پیروانی می تواند اعاده حیثیت کند

به گزارش مجله سرگرمی، وکیل فدراسیون فوتبال گفته افشین پیروانی می تواند بابت اتهام هایی که به او زده شده، اعاده حیثیت کند.

وکیل فدراسیون: پیروانی می تواند اعاده حیثیت کند

به گزارش خبرنگاران ، وکیل فدراسیون فوتبال به تازگی صحبت هایی را درباره تبرئه افشین پیروانی مطرح و ادعا نموده که او می تواند اعاده حیثیت کند.

غلامرضا رفیعی گفته: ایشان مدتی محروم بود و پرونده اش برای چندین ماه مورد آنالیز نهاده شد که در نهایت ثابت شد پیروانی مرتکب هیچ تخلفی نشده و می تواند به محل کار خود برگردد. افشین پیروانی اخلاق مدار و جوانمرد است و شک نکنید اگر بخواهد اعاده حیثیت کند، این حق را برایش قائل هستیم. این حق هر کسی است که اگر مورد اتهام نهاده شده، از حق قانونی اش دفاع کند. پیروانی هم اگر حیثیت و آبرویش مورد توهین نهاده شده، می تواند اعاده حیثیت کند چون قانون این اختیار را به اشخاص داده است. پیروانی ماه ها سکوت نموده و از حضور در مجامع فوتبالی ممنوع شده بود.

رفیعی همچنین درباره ضعف های موجود در آیین نامه انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال گفته: اساسنامه کمیته انضباطی و کمیته اخلاق منبطق بر اساسنامه فیفا نیست و نزدیک به یک دهه است که با استناد به همان اساسنامه قبلی اعمال قانون می کنیم. ما اشکالات ساختاری زیادی داریم که از نظر قوانین، قابل آنالیز و اصلاح است.

2 - 180

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8367

به "وکیل فدراسیون: پیروانی می تواند اعاده حیثیت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل فدراسیون: پیروانی می تواند اعاده حیثیت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید