نصرتی: برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب است

به گزارش مجله سرگرمی، محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برانکو ایوانکوویچ بهترین مربی خارجی است که بعد از انقلاب به ایران آمده است.

نصرتی: برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب است

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 89 تهران گفت: بازی بسیار خوبی بود، درست است پرسپولیس بازی را خوب آغاز نکرد و در 20 دقیقه ابتدایی جریان بازی در اختیار استقلال بود، اما تیم برانکو توانست روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد و بعد از آن با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس به چیزی که می خواست رسید و برنده دربی شد. بعد از اینکه پرسپولیس دو فصل قهرمان ایران شده بود، همه فکر می کردند این تیم نمی تواند روند خود را ادامه دهد. با شناختی که از برانکو دارم، او بهترین مربی خارجی ای است که بعد از انقلاب به ایران آمده است. برانکو به لحاظ فنی و شخصیتی فوق العاده است و تیمش از هر لحاظی تقویت نموده است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم پس از پیروزی در دربی 89 مطرح نمود: شانس پرسپولیس و تراکتورسازی از سایر تیم ها بیشتر است. تراکتورسازان هم با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند، تمام تمرکزشان روی لیگ است و امیدوارم یکی از این دو تیم در انتها فصل به مقام قهرمانی برسد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17821

به "نصرتی: برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید