مسلمان- برانکو ، توپ به زمین مهندس افتاد

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو - مسلمان جذاب ترین تقابل بازی پرسپولیس و ذوب آهن است اما این دلیل نمی گردد که حساسیت رویارویی دوباره برانکو، سیدجلال، کمال و بیرانوند با منصوریان را نادیده بگیریم.

مسلمان- برانکو ، توپ به زمین مهندس افتاد

به گزارش خبرنگاران ، مسلمان و برانکو روزهای تلخ و شیرین بسیاری را با هم در پرسپولیس تجربه کردند. از احیای محسن مسلمان گرفته تا بازگرداندن او به نیمکت که در نهایت باعث جدایی اش شد. حالا این بازیکن به تیمی برگشته که به فوتبال ایران معرفی اش نموده بود و مهم تر اینکه با پیراهن این تیم، دوباره در آزادی مقابل پرسپولیسی قرار می گیرد که چند ماه پیش مُهر مازاد بر پیشانی اش زد. این درست همان چیزی است که به رویارویی مسلمان با پرسپولیس حساسیت می بخشد چرا که او را همین مربی از جمع قرمزها کنار گذاشت. حالا دوباره مسلمان است و برانکو که این اواخر دوستی شان رنگ کینه به خود گرفته بود و اصلا عجیب نیست که حالا این بازیکن به فکر انتقام باشد. انتقام از مردی که حکم اخراجش از پرسپولیس را امضا کرد.

پرسپولیس - ذوب آهم. این بازی، بازی دوئل هاست: برانکو - منصوریان، سیدجلال - منصوریان، کمال - منصوریان یا بیرانوند - منصوریان که همه به یک اندازه جذاب اند و تماشایی تر از همه آنها، رویارویی دوباره برانکو و مسلمان. حتی ناکامی های سه چهار ساله سرمربی کروات پرسپولیس مقابل علیرضا منصوریان هم نمی تواند تا این اندازه جذب مان کند. این را خود برانکو ایوانکوویچ و محسن مسلمان بهتر از همه ما می دانند و تردیدی نیست که فردا سعی می نمایند با لبخندهایشان به ما بفهمانند که بین شان هیچ دعوا و اختلافی نبوده. که هر چه رخ داده، فوتبالی بوده و هر دو فراموشش نموده اند.

حتی می توانیم پیش بینی کنیم که پیش از بازی مسلمان به دست بوسی برانکو روی نیمکت پرسپولیس برود و دوربین ها هم به خوشحالی صمیمیت شان را به تصویر بکشند. واقعیت اما آن چیزی است که در میدان نبرد اتفاق می افتد و نه فقط مسلمان، بلکه برانکو هم سعی خواهد نمود آن را به سود خودش رقم بزند. آقای سرمربی برای اثبات حقانیتش کمال و نوراللهی را دارد اما مسلمان برای اینکه ثابت کند برانکو درباره اش اشتباه نموده، باید تک و تنها با هافبک های مرکزی پرسپولیس بجنگد. مسلمان و ایوانکوویچ روزهای تلخ و شیرین بسیاری را با هم در پرسپولیس تجربه کردند. از احیای محسن مسلمان گرفته تا بازگرداندن او به نیمکت که در نهایت باعث جدایی اش شد.

حالا این بازیکن به تیمی برگشته که به فوتبال ایران معرفی اش نموده بود و مهم تر اینکه با پیراهن این تیم، دوباره در آزادی مقابل پرسپولیسی قرار می گیرد که چند ماه پیش مُهر مازاد بر پیشانی اش زد. این درست همان چیزی است که به رویارویی مسلمان با پرسپولیس و برانکو حساسیت می بخشد چرا که او را همین مربی از جمع قرمزها کنار گذاشت.

حالا دوباره مسلمان است و پرسپولیس. مسلمان و برانکو که این اواخر دوستی شان رنگ کینه به خود گرفته بود و اصلا عجیب نیست که حالا محسن مسلمان به فکر انتقام جویی افتاده باشد. انتقام از مردی که فریادهای حمایت طرفداران از او را نشنید و سر آخر حکم اخراجش از پرسپولیس را امضا کرد. حالا در واقع توپ به زمین مسلمان افتاده و این بار اوست که می تواند برای برانکو حکم کند.

برانکو - مسلمان جذاب ترین تقابل بازی پرسپولیس و ذوب آهن است اما این دلیل نمی شود که حساسیت رویارویی دوباره برانکو، سیدجلال، کمال و بیرانوند با منصوریان را نادیده بگیریم. بیرانوند و منصوریان پس از ترک تیم نفت، دو بار مقابل هم ایستادند اما هیچکدام از تقابل هایشان برنده نداشت. در دربی رفت لیگ شانزدهم، بیرانوند کلین شیت کرد و در بازی برگشت، منصوریان پرسپولیس را با بیرانوند و همه ستاره هایش سه بر دو شکست داد.

کاپیتان پرسپولیس اما در نبرد با سرمربی فعلی ذوب آهن آمار بهتری دارد. سیدجلال حسینی تنها یک فصل شاگرد منصوریان بود و حالا پس از 660 روز باید مقابل او بایستد. آخرین تقابل آنها به دربی برگشت لیگ شانزدهم برمی شود که سیدجلال با ضربه سر دروازه استقلالِ منصوریان را باز کرد اما این گل هم نتوانست جلوی شکست قرمزها را بگیرد. آیا این بار پرسپولیسی ها حریف علیرضا منصوریان می شوند؟

2 - 470

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7527

به "مسلمان- برانکو ، توپ به زمین مهندس افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلمان- برانکو ، توپ به زمین مهندس افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید