مسابقات پاراصحرانوردی کاپ آسیا، نفرات برتر روز نخست معرفی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، نفرات برتر در نخستین روز از رقابت های پارا صحرانوردی کاپ آسیا تعیین شدند.

مسابقات پاراصحرانوردی کاپ آسیا، نفرات برتر روز نخست معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، به مناسب گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین دوره مسابقات پاراصحرانوردی کاپ آسیا روز پنجشنبه 18 بهمن ماه با حضور تیم های ملی ایران و قزاقستان و نیز تیم های استان زنجان و استان تهران در ماده های کم بینایان و نابینایان، نشسته، ایستاده در دو بخش مردان و زنان در پیست امام زاده هاشم آبعلی برگزار گردید.

در بخش کم بینایان و نابینایان و مسافت دو و نیم کیلومتر، الهه قلی فلاح با زمان 26 دقیقه و 41 ثانیه و 46 صدم ثانیه اول شد

در بخش نشسته 5 کیلومتر، یوری برزین از قزاقستان با زمان 29 دقیقه و 33 ثانیه و 88 صدم ثانیه اول شد و حسن میرزا حسینی از ایران با زمان 52 دقیقه و 3 ثانیه و 87 صدم ثانیه دوم شد.

در بخش ایستاده 5 کیلومتر، ابوالفضل خطیبی از ایران با زمان 20 دقیقه و 19 ثانیه و 61 صدم ثانیه در صندلی نخست ایستاد ، ولادیمیر استامسبو از قزاقستان با زمان 21 دقیقه و 55 ثانیه و 74 صدم ثانیه در رده دوم نهاده شد و علی پوف نورلان از قزاقستان با زمان 23 دقیقه و 5 ثانیه و 92 صدم ثانیه سوم شد. در این بخش مرتضی محمدی از استان زنجان با زمان 31 دقیقه و 57 ثانیه و 23 صدم ثانیه در رده چهارم نهاده شد و امیر سهرابی از استان زنجان با زمان 35 دقیقه و 24 ثانیه و 6 صدم ثانیه پنجم شد. پیمان صالحی از همین استان با زمان 37 دقیقه و 44 ثانیه و 80 صدم ثانیه در رده ششم این ماده نهاده شد و امین امانی نژاد از استان تهران با زمان 43 دقیقه و 38 ثانیه و 4 صدم ثانیه هفتم شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12215

به "مسابقات پاراصحرانوردی کاپ آسیا، نفرات برتر روز نخست معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات پاراصحرانوردی کاپ آسیا، نفرات برتر روز نخست معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید