قطبی: تیم ها در خانه ما بسته بازی می نمایند، بازیکن جوان باکیفیت نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مه از ما جوانگرایی می خواهند اما وقتی بازیکن جوان کیفیتی ندارد که بتواند یاری کند تا تیم نتیجه بگیرد، نمی گردد از او استفاده کرد.

قطبی: تیم ها در خانه ما بسته بازی می نمایند، بازیکن جوان باکیفیت نداریم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اهواز، افشین قطبی پس از تساوی تیم برابر پیکان در هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی در نیمه اول سرعت زیادی نداشت اما 15 دقیقه پایانی این نیمه شرایط بهتر شد. متأسفانه از عملکرد بازیکنان در این نیمه راضی نبودم و گل بدی خوردیم.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم، بهتر بوده و موقعیت های بهتری ساختیم و بازی را مساوی کردیم. خیلی دوست داشتیم در کنار طرفداران بازی را ببریم اما بازی سخت بود. وقتی وسط جدول هستید، باانگیزه نگه داشتن بازیکنان سخت است. از همه طرفداران و انرژی ای که دادند، تشکر می کنم. از بازیکنان نیز به خاطر کوشش شان تا آخرین لحظه تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا فولاد در خانه خوب نتیجه نمی گیرد، اعلام نمود: اشتباهی که روی گل حریف صورت گرفت را نمی دانم چطور تعبیر کنم. این اشتباه طبیعی نبود. وقتی اینگونه گل می خورید، شرایط سخت می گردد. تیم ها نیز مقابل ما در خانه بسته بازی می نمایند. ما کیفیت و سرعت حرکت و چرخش توپ را برای دادن پاس های آخر در نیمه اول نداشتیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و زمانی که موقعیت ها را از دست می دهید، شرایط سخت می گردد. مگر چند موقعیت ضروری است تا بزنید؟ چند اشتباه ضروری است تا شرایط سخت گردد. وقتی موقعیت ها از دست می رود و گل نمی زنیم، ما را غمگین می نماید.

قطبی در خصوص برنامه فصل آینده برای جذب بازیکنان جدید توضیح داد: تفکر فولاد باید این باشد که ابتدا منطقی فکر کند. ابتدا باید در بین بازیکنان خوزستانی ببینند که کدام بازیکنان می توانند فولاد را به اهداف شان برسانند، سپس به بازیکنان دیگر مناطق نگاه نمایند و اگر بازیکن ایرانی نبود به سراغ بازیکنانی دیگر در کشورهای خارجی رفت.

وی در خصوص اینکه چرا در چنین بازی هایی به جوانان بازی نمی دهد، گفت: همه از ما جوانگرایی می خواهند اما وقتی بازیکن جوان کیفیتی ندارد که بتواند یاری کند تا تیم نتیجه بگیرد، نمی گردد از او استفاده کرد. ما بازیکنان جوان خوب داریم. وقتی در ژاپن بودم، سال دومم همه بازیکنانم زیر 23 سال بودند که به رده دوم و سومی نیز دست یافتیم. بازیکنانی بودند که کیفیت خوبی داشته و تاکتیک پذیر بودند. ما بازیکنان با استعداد داریم اما بازیکنانی که بتوان به آنها تکیه کرد و وظیفه شناس باشند و بتوانند جریان بازی را تغییر دهند و بازیسازی نمایند را نداریم. متأسفم و وظیفه من است که شرایط این گونه بازیکنان را بهتر کنم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21939

به "قطبی: تیم ها در خانه ما بسته بازی می نمایند، بازیکن جوان باکیفیت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطبی: تیم ها در خانه ما بسته بازی می نمایند، بازیکن جوان باکیفیت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید