علیرضا جهانبخش: اتفاق صحنه گل اول می توانست در یک دیدار محبت آمیز رخ دهد

به گزارش مجله سرگرمی، علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است وجود بازی های محبت آمیز بیشتر برای این تیم، می توانست سبب کاهش اشتباهات ملی پوشان کشورمان گردد.

علیرضا جهانبخش: اتفاق صحنه گل اول می توانست در یک دیدار محبت آمیز رخ دهد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، علیرضا جهانبخش پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن گفت: این شکست ناراحتی همه بچه ها را به دنبال داشت. این ناراحتی به خاطر انتظارات و نیز خوشحالی بود که نتیجه این مسابقه می توانست برای مردم به ارمغان بیاورد. حق تیم ما بیش از این بود. تمرکز ما در بعضی صحنه ها کامل نبود و همین باعث شد که ضربه بخوریم. قبل از بازی می دانستیم که این جزئیات می تواند تأثیرگذار باشد. الان خیلی دیر است که در این باره صحبت کنیم.

وی ادامه داد: پس از گل اول، فشار روی تیم زیاد بود. داور می توانست پنالتی به سود ژاپن اعلام نکند و تیم ما می توانست در بازی باقی بماند. پورعلی گنجی می گفت پشتم به توپ بود و آن را ندیدم. زمانی که یاری داور ویدیویی باید در این باره تصمیم می گرفت، فکر می کردیم که داور پنالتی نگیرد. پس از گل دوم، بازی یکطرفه شد.

وینگر تیم ملی کشورمان درخصوص قضاوت داوری بی تجربه برای قضاوت این مسابقه گفت: نمی توانم در این باره خیلی صحبت کنم. چون بازی دیگر تمام شده است. آنگونه که با فغانی و یاری هایش برخورد کردند، نشان دادند که چقدر چیدمان داوری ضعیف بوده است. داورانی که حق شان بود، برای این بازی ها در نظر نگرفتند و فکر می کنم سیاسی کاری هم کمی در این مسائل تأثیرگذار بود. البته داوری تأثیری در رقم خوردن این نتیجه نداشت.

جهانبخش درباره 47 ساله شدن حسرت قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا و اینکه در این خصوص چه باید کرد، گفت: وقتی این حسرت 47 ساله شده، قطعاً یک چیز به خوبی پیش نرفته است. ما باید ریشه یابی کنیم تا بفهمیم مسئله کجاست. با بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی ژاپن در رده های پایه بازی کردیم. مسائل ریشه ای چیزهای بسیار ساده و پیش پا افتاده است.

مه امکانات، بازی های محبت آمیز و شرایط لازم برای نتیجه گیری یک تیم باید فراهم باشند.، وی ضمن بیان این جمله گفت: اگر بازی های محبت آمیز بیشتری داشتیم، اتفاقی که در صحنه گل اول رخ داد می توانست در یک دیدار محبت آمیز بیفتد. حق مان این نبود که اینقدر راحت حذف شویم. ژاپن سال های زیادی است که کار می نماید و هر سال جزو چهار تیم برتر جام ملت های آسیاست. آنها راحت در جام جهانی بازی می نمایند و هدف شان این است که از گروه خود در این رقابت ها بالا بروند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11395

به "علیرضا جهانبخش: اتفاق صحنه گل اول می توانست در یک دیدار محبت آمیز رخ دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا جهانبخش: اتفاق صحنه گل اول می توانست در یک دیدار محبت آمیز رخ دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید