راه یابی ملی پوش کوراش ایران به فینال بازیهای آسیایی، قنبرعلی قنبری برنزی شد

به گزارش مجله سرگرمی، کوراش کار مرد ایران در مرحله نیمه هایی با شکست برابر نمایندگان ازبکستان از رسیدن به فینال بازماند و مدال برنز گرفت اما جعفر پهلوانی به فینال بازیهای آسیایی صعود کرد.

راه یابی ملی پوش کوراش ایران به فینال بازیهای آسیایی، قنبرعلی قنبری برنزی شد

به گزارش خبرنگاران، قنبرعلی قنبری کوراش کار وزن 66- ایران د رمرحله نیمه نهایی با شکست برابر معروف گایبولوئف ازبکستانی از راه یافتن به فینال بازماند و مدال برنز گرفت. قنبری پیش از این حریفانی از تاجیکستان، قزاقستان و چین تایپه را شکست داده بود.

در بخش بانوان هم طاهره آذر پیوند که با پیروزی برابر حریفی از قزاقستان به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود در این مرحله با نتیجه 5 بر صفرمغلوب کوراش کار ازبکستان شد و بدون کسب مدال از دور رقابت ها کنار رفت.

اما در سنگین وزن جعفر پهلوانی کوراش کار وزن 90+ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر نوبرک تورایو ازبکی را شکست داد و فینالیست شد. این کوراش کار در مراحل قبل بر حریفانی از قرقیزستان، هند و تاجیکستان به پیروزی رسیده بود.

در اولین روز از برگزاری رقابت های کوراش بازی های آسیایی 2018، بهزاد وحدانی و قنبرعلی قنبری در وزن 66-، جعفر پهلوانی و محمدعلی ذاکری در وزن 90+ کیلوگرم و طاهره آذرپیوند در وزن 52- به مبارزه با رقبای خود پرداختند. این رقابت ها در دو روز آینده هم پیگیری می گردد و 7 کوراش کار دیگر ایران نیز برای کسب مدال مبارزه می نمایند.

این رشته زیر نظر فدراسیون جودو قرار گرفته است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1728

به "راه یابی ملی پوش کوراش ایران به فینال بازیهای آسیایی، قنبرعلی قنبری برنزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی ملی پوش کوراش ایران به فینال بازیهای آسیایی، قنبرعلی قنبری برنزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید