تیم علیمنصور دوباره راه افتاد

به گزارش مجله سرگرمی، ذوب آهن که بعد از نتایجی درخشان مقابل سایپا شکست خورده بود دوباره نتیجه خوبی گرفت و حالا تیم قعرنشین نمازی به دست منصوریان درنیمه بالایی جدول حضور دارد.

تیم علیمنصور دوباره راه افتاد

آدینه 13،2،98،هفته بیست و هشتم از هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم شهدای جم، ساعت:18

پارس جم جنوبی صفر

ذوب آهن2

گل ها:محمد نژادمهدی(45) ، علیرضا چراغعلی(87)

داور: مهدی مرجان زاده

یاری ها: علیرضا ایلدروم- علی اکبری نوری

اخطار: اوساگونا(ذوب آهن)

پارس جنوبی جم: احمد گوهری،حامد نورمحمدی،مجتبی لطفی،میثم نقی زاده،حسین پورامینی،ابراهیم صالحی،مجید علیاری،محمد ستاری(متین کریم زاده 76)،شهرام گودرزی،روح الله سیف اللهی،سعید محمدی فر

سرمربی:مهدی تارتار

ذوب آهن : محمدباقر صادقی ،محمد نژادمهدی ،هادی محمدی،علیرضا چراغعلی ،زبیر نیک نفس،کریستین اوساگوآنا،مجتبی مقتدایی،مهران درخشان مهر(وحید محمد زاده 87)،ماریون سیلوا فرناندز(رضا حبیب زاده73)،حمید ملکی،علیرضا منظمی(رضا رحیمی 79)

سرمربی:عیرضا منصوریان

ذوب آهن علیمنصور که بعد از چندین نتیجه خوب مقابل سایپا شوکه شده و امتیازها را داده بود در جم دوباره درخشید و با دو گل میزبانش را مغلوب کرد تا با 36 امتیاز موقتا به سکوی هفتم جدول بیاید.

در آخرین ثانیه های نیمه نخست ارسال از روی نقطه کرنر، با دفع ناقص دروازه بان پارس جنوبی همراه شد تا نژاد مهدی بدون مزاحمت در محوطه جریمه حریف صاحب توپ گردد و با ضربه ای مهار نشدنی دروازه خالی را باز کند.

در فاصله سه دقیقه تا خاتمه مسابقه هم چراغعلی با توپگیری از مدافع پارس جم، اقدام به شوتزنی از پشت محوطه جریمه تیم حریف کرد و دروازه بان پارس در دفع این توپ دچار اشتباه شد تا شاگردان منصوریان به گل دوم دست پیدا نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22038

به "تیم علیمنصور دوباره راه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم علیمنصور دوباره راه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید