تعامل خوب پلیس و شهرداری در موضوع توسعه دوچرخه سواری

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی افشانی در حاشیه شروع به کار پلیس دوچرخه سوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمل و نقل عمومی بخش مهمی از زندگی شهروندان محسوب می گردد، گفت: یکی از شاخص های زیست پذیری بهتر در شهرها استفاده از انواع حمل و نقلی است که حاصل آن منجر به آلودگی هوا نگردد.

تعامل خوب پلیس و شهرداری در موضوع توسعه دوچرخه سواری

وی با تاکید بر اینکه آلودگی هوا و ترافیک معضل مهم شهر است، گفت: استفاده از وسیله ای که هیچ گونه آلودگی نداشته باشد می تواند در کاهش این چالش ها به ما کمک کند و دوچرخه یکی از این وسایل حمل و نقل است که هیچ گونه آلاینده ای به شهر اضافه نمی کند.

افشانی همچنین با اشاره به طرح استفاده از دوچرخه های مشارکتی گفت: این دوچرخه ها را می توانیم در هر نقطه از شهر رها کنیم و استفاده کننده بعدی از آن استفاده کند.

وی در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای استفاده دوچرخه گفت: به هر میزان که زیرساخت ها فراهم گردد از آن استفاده خواهیم کرد و نباید خود را محدود کنیم که تمامی محدوده های لازم تکمیل و بعد از دوچرخه استفاده کنیم هر بخشی که آماده استفاده است را باید در اختیار شهروندان قرار دهیم زیرا افزایش دوچرخه سواری باعث می گردد مسئولان خود را ملزم به تکمیل زیرساخت ها بدانند.

افشانی در خصوص همکاری شهرداری و پلیس گفت: همکاری خوبی با نیروی انتظامی در این رابطه داریم و امیدواریم در آینده این همکاری بهتر و بیشتر گردد. شعار ما دو اصل مشارکت پذیری و زیست پذیری بهتر است و کوشش می کنیم این شعار را محقق کنیم. هوای پاک یکی از وعده های ما برای زیست بهتر شهروندان است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1847

به "تعامل خوب پلیس و شهرداری در موضوع توسعه دوچرخه سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل خوب پلیس و شهرداری در موضوع توسعه دوچرخه سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید