آغاز طرح کاوش های باستان شناسی در قروه

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان قروه گفت: طرح کاوش‌های باستان‌شناسی شهرستان قروه با حضور کارشناسان و استادان مجرب در بخش سریش آباد آغاز شد.

آغاز طرح کاوش های باستان شناسی در قروه

به‌گزارش خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمد مرادی مسئول اداره میراث‌فرهنگی قروه، امروز چهارشنبه 27 تیر با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان قروه و اهتمام ویژه برای معرفی این مزیت‌ها، اظهار کرد: قروه دارای تاریخی کهن و بناهایی تاریخی ماندگار است که می تواند در زمینه جذب گردشگر تاثیرگذار باشد.

مرادی گفت: طرح کاوش های باستان شناسی قروه آغاز شده است و در مرحله نخست در منطقه سریش آباد کارشناسان میراث فرهنگی حضور یافته اند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه افزود: شناسایی کل آثار باستانی کشف نشده، پالایش آثار و بناها و نیز حفظ این ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی از اهداف اجرای این پروژه است.

او همچنین به اجرای طرح رطوبت‌زدایی حمام قصلان قروه نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به نفوذ رطوبت در بخشی از این حمام پروژه رطوبت زدایی در متراژ 32 متر مربع در حال انجام است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: chtn.ir
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 177

به "آغاز طرح کاوش های باستان شناسی در قروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طرح کاوش های باستان شناسی در قروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید