آخرین وضعیت محسن مسلمان از زبان سرمربی ذوب آهن

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امید نمازی درباره آخرین وضعیت محسن مسلمان و تصمیم باشگاه برای کنار گذاشتن این بازیکن گفت: مسلمان بی انضباطی در تیم نداشته است. به خاطر مسائل فنی تصمیم گرفتیم او در لیست بازی آخر تیم نباشد ولی این بازیکن عکس العمل خوبی نداشت. سعی کردیم جلسه ای با او بگذاریم و توضیحاتش را بدهد.

آخرین وضعیت محسن مسلمان از زبان سرمربی ذوب آهن

وی اضافه نمود: درخواستمان از بازیکنان این بوده که در خدمت تیم باشند. روز گذشته هم جلسه خوبی با مسلمان داشتم. چارچوبی برای این بازیکن تعیین نموده ایم. اگر او بتواند در این چارچوب کار کند، می ماند ولی اگر بخواهد حاشیه درست کند راضی نخواهیم بود و نمی خواهیم جزو تیم باشد. اینرا برای مسلمان روشن نموده ایم و او هم در دو روز گذشته خوب تمرین می نماید.

سرمربی ذوب آهن درباره شائبه کنار گذاشتن مسلمان به خاطر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تاکید نمود: به هیچ وجه تصمیم ما به کمیته اخلاق ارتباطی ندارد. من وارد این مسائل نمی شوم. چیزی که برایم مهم است تمرین و کارایی مسلمان در مسابقات است.

نمازی در پاسخ به سئوالی مبنی بر جذب نفرات جدید یادآور شد: قبل از بازی آخر رحیم زهیوی را جذب کردیم. الان هم دنبال جذب بازیکن داخلی هستیم که تا یکی دو روز دیگر اعلام می کنیم. دنبال بازیکن خارجی هم هستیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد حمایت های سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن گفت: سعید آذری در این مورد کم نگذاشته است. آذری از مدیران کاربلد است و همه جوره از من و تیم حمایت نموده است. مطمئنا این جواب می دهد. فصل های گذشته با گل محمدی و قلعه نویی هم بوده است که نتایج اول فصل خوب نبوده ولی تیم دور گرفته و خودش را بالا کشیده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4409

به "آخرین وضعیت محسن مسلمان از زبان سرمربی ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت محسن مسلمان از زبان سرمربی ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید